Wednesday 18 January 2012

semangat baru

bila difikirkan balik ape yg jadi dalam hidup aku ,mungkin akan lebih banyak hikmah yg aku akan dapat ..
aku percaya yg Allah akan sentiasa memberi perlindungan kepada aku ..dan aku berharap yg aku akan dapat petunjuk untuk meneruskan kehidupan dengan lebih baik ..mungkin aku akan selalu kecewa ketika bercinta ,tetapi ,tidak mustahil aku akan dapat kebahagiaan di 1 hari kelak .. :)
bukan kita yg merancang semua nih ,kan??
jgn berasa kecewa untuk bercinta ,kerana perasaan itu sangat bernilai ,janji kita berada di landasan cinta yg betul .insyaAllah , semuanya akan berjalan dengan lancar ..
tetapi ,kisah aku ,tak semua orang yg akan dapat menghadapi cubaan ini .namun ,aku akan berusaha untuk menjadi yg lebih baik untuk orang yg akan aku cintai di kemudian hari ..aku sangat mengharapkannya.
biarlah kisah yg lepas ,akan terus berlalu seperti angin .
biar dia dgn kehidupan dia ,dan aku dengan kehidupan aku ..aku masih lg ada kawan2 yg selalu bersama aku .. ;)

No comments:

Post a Comment