Thursday 12 January 2012

lupakan kisah silam

kau hadir ketika aku dilukai oleh org lain ,tika itu ,aku merasakan yg kau adalah untuk aku ..dalam masa 2 bulan ,kita bina cinta bersama..
tiba2 ..untuk ke bulan yg ke 3 ,kau membuat 1 perubahan yg amat ketara ,kau tak mahu lg berjumpa selalu seperti yg kau lakukan ..
henfon kau sentiasa berdering ,dan adakalanya ,kau membiarkan aku dan lebih pentingkan org yg contact kau ,akhirnya ,aku tau sendiri yg kau masih berhubung dgn ex kaple kau ,aku terkedu ketika itu ..lama2 ..kau semakin berubah ,,aku mula berfikir yg aku dah rosakkan hubungan mereka walaupon aku tau aku tak salah ..terlintas di fikiran aku untuk satukan mereka kembali ,,aku buat aper yg aku fikirkan ,dan aku berjaya pulihkan semula hubungan diorang ,dan juga berjaya lukakan hati aku ..tika itu ,aku hanya berdoa supaya hati aku kuat ,,
selama sebulan kita berdiam diri tanpa berita ,dan aku semakin kuat utk melupakan kau ,namun ,apakan daya ,tuhan telah mempertemukan kita semula ,untuk apa??aku tidak pasti ,,tp ,yg aku tau .ketika aku jumpa kau kembali ,aku amat merindui kau ,terlalu merindui ..
akhirnya ,saat itu ,pelbagai masalah dtg dlm diri dia ,dan semua org yg selalu ade ngan dia,hilang begitu sajer,tmasuk awek dia .aku sgt risaukan kau ketika itu ,dan hubungan kita kembali terjalin seperti biasa kerana aku rasa bersalah ketika itu ,namun ,entah ape yg tak kene ,kau mula kembali dgn perangai kau ,kau tiba2 tak contact aku ,kenapa begitu ??entahlah ...
aku tak tau aper punca kau cari aku kembali jika kau nak lukakan aku kembali ,adakah kau berasa begitu seronok ???
dan utk kali ke3 ,pada hari genap 4 bulan hubungan kita ,aku jumpa kau buat kali terakhir ..aku terlalu menyayangi kau ..
tp ,apakan daya ,hubungan kita tergantung begitu saja ,dan boleh diibaratkan seperti tiada apa2 hubungan lg ..aku st pedih menahan kesakitan ni ..kenapa kau tak merasakannya ..??dan sekarang nih ,untuk bulan yg ke 5 ,aku harap aku tak akan jumpa ngan kau lg kalau aku ada di sana. aku sangat mengharapkan perkara itu ..kerana ,aku tak sanggup lagi dilukai ..kerana kau juga ,aku berasa semakin benci terhadap lelaki ..
semoga kisah kita tidak akan berulang lagi ...aku inginkan kenangan kita terpadam secepat yang mungkin ..
kerana ,aku ingin menukar cerita hidup aku ,, :)

No comments:

Post a Comment